خبر جهانگر
 
زبان سخن
شما آنچه را در جای گفته نتوانستید انجا بگوید

استقبال افغانستان ازفشارهای امریکا برپاکستان!

مقامات وزارت امورخارجه، ازتلاشهای دیپلماتیک برای متوقف ساختن حملات راکتی از خاک پاکستان به ولایتهای شرقی کشور خبر دادند.

فرامرزتمنا، معاون سخنگوی وزارت امورخارجه، امروز یکشنبه در نشست خبری درکابل گفت: دولت افغانستان، یادداشت های رسمی جهت متوقف شدن حملات راکتی از خاک پاکستان بر ولایت های شرقی کشور به سفارت و وزارت خارجه آن کشور فرستاده است.
...
وی تصریح کرد: مرزهای میان افغانستان و پاکستان از پیچیدگی خاصی برخوردار بوده و هردو کشور در اکثر نقاط مرزی، کنترل ندارند.

به گفته وی، تاکنون آمار دقیقی از تلفات و خسارات ناشی از حملات راکتی از خاک پاکستان به ولایت شرقی کنر وجود ندارد و دولت افغانستان در این راستا تحقیقاتی را آغاز نموده است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه، از فشارهای ایالات متحده امریکا بر پاکستان جهت نابودی شبکه حقانی و سایر گروههای تروریستی، استقبال نموده و می گوید:"دولت افغانستان از هر نوع مبارزه ملی، منطقه ای و جهانی برعلیه دهشت افکنی حمایت می کند".

وی اضافه کرد: ادعای امریکا مبنی بر موجودیت شبکه های تروریستی در خاک پاکستان، تأیید کننده ادعای افغانستان از موجودیت لانه های تروریستی در بیرون از مرزهای کشور می باشد.

فرامرز تمنا، معاون سخنگوی وزارت خارجه، درنشست خبری امروز، حمله تروریستی بر استاد برهان الدین ربانی را محکوم نموده و بر ادامه راه وی تأکید کرد.

وی افزود: دشمنان افغانستان نمی توانند با کشتن رهبران و بزرگان کشور، مانع گفتگوهای صلح و پروسه مصالحه ملی در افغانستان شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
4 / 7 / 1390برچسب:, :: 15:26
محمد جاوید هومن

درباره وبلاگ


سلام دوستان من این وبلاگ را تقدیم میکنم به شما و پروانه عزیزم با اینکه او اصلا هیچی از نوشته های من را درک نمیکنه ولی من عاشقانه برای او مینویسم عزیزانم امیدوارم روزی همه ی نوشته هام را که با تمام وجودم برایت نوشتم بخونی و بدانی که چقدر دوستت داشتم.....من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم. ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده. بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده. این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد. بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زبان سخن و آدرس zbansokhan.LXB.ir سلام دوستان عزیز امید وارم که به سلامت باشید شما میتوانید که لیک های وبلاک تان تبادله کنید البته در باکس زیر مشخصات و آدرس وبلاک تان بنویسید و کد زیر را داخل کنید بعدا ثبت را انتخاب کنید تا لنک تان تبادله شود تشکر از همه تان "محمد جاوید هومن"







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 83999
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1